Статут

Загальні положення 

Цей статут адресований Клієнтам, які користуються Веб-сайтом, і визначає правила його використання, а також правила та порядок укладання Договорів Купівлі-продажу з Клієнтом на відстані через Веб-сайт. Прийнявши Статут, Клієнт заявляє, що ознайомився з його змістом, погоджується з його умовами та зобов’язується їх дотримуватися.

Веб-сайт «Instytut Lingvistyky», доступний за адресою https://instytutlingvistyky.com.ua, управляється Sierra Trade sp. Z o.o. зі штаб-квартирою в Катовіце, вул. Бриновська 62/5, 40-584 Польща, REGON (реєстр суб’єктів народного господарства) 366810899, NIP (податковий ідентифікаційний номер) 9691623612.

Контактна електронна адреса: kontakt@instytutlingvistyky.com.ua

Контактний номер телефону: +48 727 939 254

(Будь ласка, зв’язуйтесь з нами по телефону лише у екстрених випадках. Здебільшого ми відповідаємо на електронні листи протягом 24 годин)

Визначення

  • Споживач – фізична особа, яка укладає з Продавцем договір у рамках Магазину, предмет якого безпосередньо не пов’язаний з його підприємницькою або професійною діяльністю. 
  • Адміністратор – Sierra Trade sp.z o.o. зі штаб-квартирою в Катовіце, вул. Бриновська 62/5, 40-584 Польща, REGON (реєстр суб’єктів народного господарства) 366810899, NIP (податковий ідентифікаційний номер)  9691623612 
  • Клієнт – будь-яка юридична особа, яка здійснює покупки через Веб-сайт.
  • Веб-сайт – веб-сайт, який підтримує Адміністратор за адресою в Інтернеті https://instytutlingvistyky.com.ua
  • Дистанційний договір – договір, укладений із Замовником у рамках організованої системи укладання дистанційних договорів (у рамках Веб-сайту), без одночасної фізичної присутності сторін, з виключним використанням одного або кількох засобів дистанційного зв’язку для укладання договору.
  • Статут – актуальний статут Веб-сайту.
  • Купівля – договір купівлі-продажу Товару, укладений або укладений між Клієнтом і Продавцем через Інтернет-магазин, укладений після натискання кнопки «Замовити».
  • Форма покупки – інтерактивна форма, доступна на Веб-сайті, яка дозволяє здійснити покупку, зокрема, додавши Товари в Кошик та визначивши умови Договору купівлі-продажу, включаючи спосіб доставки та оплати.
  • Кошик – елемент програмного забезпечення веб-сайту, в якому відображаються вибрані для покупки Товари, а також можна визначати та змінювати дані Замовлення, зокрема кількість товарів.
  • Обліковий запис користувача – частина Веб-сайту, доступна Користувачеві після введення логіна та пароля та попередньої реєстрації, за допомогою якої Користувач може здійснювати певні дії в межах Магазину.
  • Товар – доступний на Веб-сайті рухомий предмет, що є предметом Договору купівлі-продажу між Клієнтом та Адміністратором.

Персональні дані

Під час використання Веб-сайту вас можуть попросити надати деякі ваші персональні дані, через заповнення форми або іншим чином. Якщо не надати необхідні дані, буде заблоковано дію, яку ці дані стосувались. Всю інформацію щодо обробки нами персональних даних можна знайти в Політиці конфіденційності.

Підписка на безкоштовні журнали та SMS

Для підписки на електронні та безкоштовні журнали та/або SMS, що належать Адміністратору, необхідно вказати своє ім’я та адресу електронної пошти або номер телефону у відповідній формі. Ці поля є обов’язковими для заповнення. Дані, отримані таким чином, додаються до списку розсилки та/або до бази телефонних номерів Адміністратора.

Адреса електронної пошти необхідна, щоб мати можливість надіслати номер журналу читачеві. Ім’я дає змогу звертатися до читачів по імені. Номер телефону дозволяє надсилати інформаційні та маркетингові повідомлення.

Замовлення товарів і послуг 

Щоб зробити покупку:

  1. Виберіть продукт, який є предметом замовлення, а потім натисніть кнопку «Додати в кошик».
  2. Заповніть форму замовлення, ввівши дані одержувача та адресу, на яку має бути доставлений Товар, виберіть тип відправлення (спосіб доставки Товару) та введіть дані рахунку, якщо вони відрізняються від даних одержувача.
  3. Натисніть кнопку «Купити та оплатити» та виберіть один із доступних способів оплати та в залежності від способу оплати оплатіть замовлення протягом зазначеного терміну.

У разі оплати кредитною карткою обслуговування клієнтів бере на себе платіжний оператор (наприклад, PayU). При цьому тільки платіжний оператор знає і несе відповідальність за дані, надані в його формах. Форми платіжного оператора розташовані на його сервері та зашифровані відповідними технологіями.

Прийом і виконання замовлень 

  1. Адміністратор продає продукти та послуги через Інтернет. Інформація про продукти та послуги публікується Адміністратором на сайті instytutlingvistyky.com.ua. Пропозиція оновлюється на поточній основі.
  2. Замовлення від клієнтів приймаються через сайт instytutlingvistyky.com.ua 7 днів на тиждень, 24 години на добу.
  3. Умовою використання повного спектру послуг, що надаються на Веб-сайті, є використання пристрою, що зв’язується з Інтернетом та оснащеного веб-браузером.
  4. Адміністратор у повному обсязі, дозволеному законом, не несе відповідальності за будь-які порушення, в тому числі перерви у функціонуванні Веб-сайту, викликані форс-мажорними обставинами, незаконними діями третіх осіб або несумісністю Веб-сайту з технічною інфраструктурою Клієнта. 
  5. Умовою використання повного спектру послуг, що надаються на Веб-сайті, є використання пристрою, що зв’язується з Інтернетом та оснащеного веб-браузером.
  6. Замовнику заборонено надавати нелегальний контент. Якщо Адміністратор отримує офіційне повідомлення або достовірну інформацію про незаконний характер збережених даних, наданих Клієнтом, Адміністратор може заборонити доступ до цих даних.
  7. Перегляд продуктів, доступних на Веб-сайті, безкоштовний.
  8. Інформація про продукцію являє собою запрошення до укладення договору в розумінні ст. 71 ЦК. Відправляючи замовлення, Клієнт подає пропозицію укласти договір купівлі-продажу замовлених товарів або послуг з Веб-сайту. Кожен платіж, здійснений Клієнтом – за винятком платежу, зробленого при отриманні замовлення – є передоплатою за виконання замовлення, поки Адміністратор не надішле підтвердження про прийняття замовлення до виконання. В результаті розміщеного Клієнтом замовлення Адміністратор надсилає Клієнту специфікацію зробленого Клієнтом замовлення на вказану Клієнтом електронну адресу. Специфікація, зазначена у попередньому реченні, не є підтвердженням прийняття замовлення до виконання. На даний момент договір купівлі-продажу між Адміністратором і Клієнтом вважається укладеним. 
  9. Укладаючи договір купівлі-продажу з Адміністратором та приймаючи положення Положення, Клієнт погоджується виставляти та надавати рахунки в електронній формі, відповідно до ст. 106n п. 1 Закону від 11.03.2004 р. про податок на товари і послуги (Вісник законів від 2004 р. № 54, ст. 535 із змінами).
  10. Згода на розміщення рахунків в електронному вигляді рівносильна відмові від отримання паперових рахунків. Однак прийняття Клієнтом виписки та відправлення рахунків-фактур в електронній формі не виключає права виставляти та надсилати рахунки-фактури в паперовому вигляді. У разі заперечень Клієнта, висловлених у письмовій формі або електронною поштою, Адміністратор надасть Клієнту рахунок-фактуру в паперовому вигляді, надіславши його окремо на адресу, на яку має бути виставлений рахунок.
  11. Адміністратор виставить рахунок протягом 14 днів після виконання замовлення. Адміністратор виставляє та надає рахунки в електронній формі у спосіб, який гарантує достовірність їх походження та цілісність їх змісту. Кожен рахунок в електронній формі буде доступний Клієнту через електронну пошту на адресу електронної пошти, зазначену Клієнтом під час оформлення замовлення.
  12. Якщо виконати замовлення повністю або частково неможливо, Адміністратор повідомить про це Клієнта не пізніше 14 днів з моменту отримання замовлення. Повідомлення буде надіслано на адресу електронної пошти, зазначену Клієнтом у формі замовлення.
  13. У разі неможливості виконання частини замовлення, зазначеного у пункті 12 вище, Клієнт інформується про стан замовлення та приймає рішення про спосіб його виконання. Адміністратор очікує рішення Клієнта 24 години з моменту відправлення електронного листа із запитом про прийняття рішення. Якщо Клієнт не прийме рішення, Адміністратор скасовує недоступний товар із замовлення та надсилає решту товару або товари, які зарезервовані для нього.
  14. Якщо неможливо виконати все замовлення, Адміністратор скасовує замовлення, Клієнт отримає інформацію згідно з пунктом 13 вище.
  15. Якщо замовлення було оплачено Клієнтом і воно було скасовано повністю або частково, Адміністратор повертає гроші в розмірі скасованих товарів або в разі скасування всього замовлення в розмірі все замовлення, відповідно до правил, описаних у розділі «Повернення коштів клієнтам».
  16. У разі відсутності оплати за товар, на який поширюється замовлення, протягом 7 днів з дати підтвердження замовлення до виконання, як зазначено у пункті 7 вище, Адміністратор анулює замовлення.
  17. Якщо клієнт оплатить частину замовлення, гроші будуть повернуті на його номер рахунку або карту – згідно з правилами, описаними в розділі: «Повернення коштів клієнтам».
  18. Обмежена кількість товарів призначена для рекламних пропозицій і розпродажів. Замовлення обробляються в порядку отримання замовлень, доки не будуть вичерпані запаси, охоплені цією формою продажу на Веб-сайті.
  19. Правила продажу мультимедійних курсів, електронних книг та аудіокниг у форматі mp3 регулюються в розділі «Правила продажу електронних файлів».

Правила продажу електронних файлів

  1. Замовлення на Мультимедійні курси, Електронні книги або Аудіокниги у форматі mp3 не можна поєднувати із замовленням на інші товари, доступні на Веб-сайті, створюючи окремий кошик. Індивідуальне замовлення може включати лише один примірник / копію даної Електронної книги або Аудіокниги у форматі mp3.
  2. При оформленні замовлення Клієнт повинен ознайомитися з технічними вимогами, описом даного Мультимедійного курсу, Електронної книги або Аудіокниги у форматі mp3, яка містить, серед інших даних, положення ліцензії для даного файлу та тип файла.
  3. Реалізація замовлення, що містить Мультимедійний курс, Електронну книгу або Аудіокнигу у форматі mp3, починається після отримання Адміністратором підтвердження правильного платежу від платіжного оператора.
  4. Клієнт може скористатися такими способами оплати: кредитною карткою або електронним переказом.
  5. Усі ціни на Мультимедійні курси, Електронні книги та Аудіокниги у форматі mp3, розміщені на сайті instytutlingvistyki.com.ua, наведені в українських гривнях і є цінами брутто, без ПДВ, оскільки Адміністратор не є платником ПДВ.
  6. Отримавши підтвердження оплати, Адміністратор надішле Клієнту на електронну адресу Клієнта, вказану під час оформлення замовлення, інформацію про підтвердження отримання платежу та спосіб завантаження файлу, що містить Мультимедійний курс, Електронну книгу або Аудіокнигу у форматі mp3 протягом максимум 48 годин. Отримання листа з посиланням на Мультимедійний курс, Електронну книгу або Аудіокнигу в форматі mp3 може виключити можливість відмови від договору щодо цього файлу на умовах, викладених у розділі «Право на відмову».
  7. Разом з інформацією, зазначеною в пункті 6 вище, рахунок-фактура буде надано в електронній формі.
  8. Якщо виконання замовлення виявляється неможливим, Адміністратор повідомляє про це Клієнта шляхом надсилання інформації на адресу електронної пошти, вказану Клієнтом при оформленні замовлення. У разі оплати замовлення Клієнтом, Адміністратор повертає сплачені кошти на вказаний Клієнтом банківський рахунок.
  9. Адміністратор не несе відповідальності за неотримання електронного листа з інформацією щодо виконання замовлень, якщо це викликано причинами виключно на стороні Клієнта (наприклад, переповнена скринька електронної пошти або вказана неправильна адреса).
  10. Правила використання Мультимедійних курсів, Електронних книг та Аудіокниг у форматі mp3: покупка дає вам право використовувати Мультимедійний курс, Електронну книгу або Аудіокнигу в форматі mp3 клієнтом, який придбав файл, лише для власного використання, з урахуванням додаткових обмежень в Положенні та/або в описі, доданому до певного файлу, у тому числі використовуваних Адміністратором або іншим суб’єктом технічної безпеки. Відповідно до обов’язкових положень Закону від 4 лютого 1994 р. про авторське право та суміжні права (Законодавчий журнал 2006 р. № 90, ст. 631 із змінами), Клієнт не має права розповсюджувати або робити доступним придбаний Мультимедійний курс, Електронна книгу, аудіокнигу у форматі mp3, її фрагменти, копії в комерційних цілях, внесення змін або будь-яких видів модифікації файлу, видалення помилок з файлу.
  11. Клієнт має право подати скаргу, якщо:
    1. завантажений Мультимедійний курс, Електронну книгу чи аудіокнигу у форматі mp3 пошкоджено,
    2. не запускається завантажений Мультимедійний курс, Електронна книга або Аудіокнига у форматі mp3 (після отримання електронного листа з посиланням на сторінку завантаження та виконання всіх технічних вимог, необхідних для відкриття файлу в замовленому форматі),
    3. завантажений Мультимедійний курс, Електронна книга чи Аудіокнига у форматі mp3 не відповідає опису або є неповною
    4. протягом 48 годин після здійснення платежу Клієнт не зможе завантажити файл, що містить Мультимедійний курс, Електронну книгу або Аудіокнигу у форматі mp3.

У цьому випадку Клієнт повинен подати скаргу, надіславши повідомлення за такою адресою:  kontakt@instytutlingvistyky.com.ua та вказавши номер замовлення, до якого відноситься скарга. Адміністратор протягом 14 днів з моменту отримання скарги надасть на неї відповідь та повідомить Клієнта про спосіб розгляду скарги.

Правила участі в онлайн-курсах

  1. У разі покупки онлайн-курсів доступ до платформи електронного навчання відбувається після зарахування платежу на рахунок.
  2. Клієнт отримує електронною поштою інформацію про спосіб входу на платформу електронного навчання протягом 24 годин з моменту отримання адміністратором підтвердження оплати замовленого курсу.
  3. Час доступу до платформи не менше 5 років.
  4. Використання ресурсів Платформи вимагає попереднього входу з даними для входу, тобто паролем та логіном, наданими Адміністратором / Організатором.
  5. Замовник зобов’язується не надавати третім особам матеріали, що становлять зміст курсу, як повністю, так і частково, без письмової згоди Адміністратора/Організатора.
  6. З навчальними матеріалами клієнт знайомиться самостійно.
  7. Вся інформація та навчальні матеріали, розміщені на сторінках Веб-сайту або Платформи, захищені законом, і їх використання в комерційних цілях заборонено та розглядатиметься як порушення авторських прав. 

Неоголошені повідомлення 

Адміністратор залишає за собою право надсилати небажані повідомлення людям, чиї контактні дані він має і які дали на це згоду. 

Під неоголошеними повідомленнями Адміністратор розуміє інформацію, що стосується безпосередньо його веб-сайтів, журналів, послуг та товарів (наприклад, зміни, внутрішні акції), некомерційні листи (наприклад, побажання, особисті коментарі тощо) та комерційну інформацію, відправлення якої оплачено клієнтами Адміністратора.

Суб’єкти, які замовляють комерційні розсилки, не мають доступу до контактних даних людей зі списків розсилки Адміністратора. Комерційна інформація максимально фільтрується, її розмір обмежений і розсилається епізодично. 

Відкриті персональні дані

Персональні дані, надані на веб-сайтах, що належать Адміністратору під час надсилання коментарів до статей тощо, доступні всім відвідувачам сторінок, що містять ці дані. Адміністратор не може захистити користувачів веб-сайту від приватних осіб або компаній, які будуть використовувати ці дані для надсилання їм невизначеної інформації. Отже, ці дані не підпадають під дію Статуту. 

Інші форми 

Форми, розміщені на веб-сайтах, що належать Адміністратору, і стосуються послуг, товарів, веб-сайтів і журналів, які не підтримуються Адміністратором, не підпадають під дію Правил.

Cookies (Печиво) 

Деякі розділи веб-сайтів, що належать Адміністратору, можуть використовувати файли cookie, тобто невеликі текстові файли, які надсилаються на комп’ютер Інтернет-користувача, ідентифікуючи його таким чином, щоб спростити або скасувати певну операцію. Файли cookie нешкідливі для комп’ютера, його користувача та його даних. 

Умовою для роботи файлів cookie є їх прийняття браузером і не видалення з диска. Ви також можете вимкнути їх роботу в налаштуваннях браузера, що може обмежити або заборонити використання певних частин веб-сайту. Ми використовуємо файли cookie для статистичних цілей, для авторизації користувачів на веб-сайтах, для адаптації зовнішнього вигляду веб-сайтів до уподобань та історії перегляду Користувача, а також для інших маркетингових цілей.

Файли cookie можуть містити особисту інформацію про користувача, хоча в більшості випадків це буде лише адреса електронної пошти. Ці дані доступні лише для Користувача даного комп’ютера та для наших веб-сайтів.

Скарги

  1. Адміністратор зобов’язаний випустити товар без дефектів.
  2. На продукцію може поширюватися гарантія виробника або дистриб’ютора. Детальні умови гарантії та її термін наведені в пропозиції товару.
  3. У разі виявлення дефектів товару Клієнт повинен написати повідомлення на адресу @instytutlingvistyky.com.ua,  а потім відправити товар назад Адміністратору за його рахунок. 
  4. Адміністратор звільняється від відповідальності за гарантією за недолік, якщо Клієнт знав про недолік товару на момент укладання договору купівлі-продажу. Опис дефекту товару буде щоразу вказуватися на сторінці товару.
  5. Адміністратор негайно, але не пізніше 14 днів з дати отримання відправлення з дефектним товаром, відповість на скаргу та повідомить клієнта про подальші дії.
  6. У разі продажу товару в торгівлі між підприємцями відповідно до ст. 558 § 1 ЦК сторони не виключають відповідальності Адміністратора за гарантією за фізичні та юридичні недоліки речей, зокрема встановлюють, що він несе таку ж відповідальність за приховані недоліки предмета купівлі-продажу.

Право відмови від договору

  1. Клієнт, який є Споживачем, може відмовитися від договору без пояснення причини протягом 30 (тридцяти) днів з дати отримання посилки.
  2. Термін відмови може бути продовжений, якщо в пропозиції даного товару вказано інший термін дії.
  3. Споживач може відмовитися від договору, надіславши відповідне повідомлення на адресу: kontakt@instytutlingvistyky.com.ua
  4. Споживач зобов’язаний повернути товар Адміністратору негайно, не пізніше 14 днів з дати відмови від договору. Щоб дотриматися терміну, достатньо повернути товар до закінчення терміну його дії.
  5. Повернення товару Адміністратору може бути здійснено через оплаченого ним кур’єра.
  6. Продукція має бути повернена без змін, за винятком випадків, коли зміна була необхідна в рамках звичайної діяльності, тобто споживач повинен мати справу з товаром, пам’ятаючи про необхідність його можливого, пізнішого повернення. Споживач несе відповідальність за зниження вартості предмета в результаті використання його таким чином, що виходить за межі необхідного для встановлення природи, характеристик і функціонування товару.
  7. Адміністратор повертає суму, належну за повернений товар, протягом 14 (чотирнадцяти) днів з дати отримання заяви про відмову від Споживача. Відповідно до положень Закону про права споживачів, Адміністратор може утримувати відшкодування отриманих від Споживача платежів до моменту повернення товару або надання Споживачем підтвердження його повернення, залежно від того, яка подія настане першою.
  8. Споживач не має права відмовитися від договору у разі придбання аудіокниг, мультимедійних курсів та електронних книг, які не збережені на матеріальному носії, наприклад, вони були доступні Споживачеві у вигляді посилання для завантаження відповідного файлу, на який Споживач цим погоджується.

Відшкодування клієнту 

  1. У разі виникнення обставин, що зобов’язують Адміністратора відшкодувати суми, сплачені Клієнтом Адміністратору, повернення коштів відбувається в наступні дати:
    1. у разі надходження скарги протягом 14 днів з дня її розгляду Адміністратором;
    2. у разі відмови Споживача від договору у строк, зазначений у розділі «Право на відмову від договору», пункт 6;
    3. у разі скасування замовлення протягом 30 днів з дати його скасування.
  2. Відшкодування буде здійснено за допомогою узгодженого із Клієнтом платіжного каналу.
  3. Адміністратор не несе відповідальності за неповернення або затримку, якщо це сталося через надання Клієнтом неправильних персональних даних (ім’я, прізвище, адреса) або неправильного номера рахунку.
  4. У разі виписки коригуючого рахунку-фактури рахунок-фактура виписується Адміністратором у момент повернення грошей на рахунок Клієнта. Рахунок-фактура буде надіслано клієнту електронною поштою на адресу електронної пошти, вказану під час оформлення замовлення.

Партнери 

 Статут не поширюється на веб-сайти та компанії, контактні дані яких наведено на веб-сайтах та журналах, що належать Адміністратору. Якщо у вас виникли запитання, пишіть: kontakt@instytutlingvistyky.com.ua

Відмова від відповідальності 

Ми створили веб-сайт instytutlingvistyky.com.ua, щоб надихнути людей змінити своє життя. 

Хоча ми представляємо книги та практичні рішення через блог, вони не однаково ефективні для всіх. Все, що ми описуємо, не слід використовувати беззастережно.

Поради, які ми публікуємо, слід детально проаналізувати, порівняти з вашою власною ситуацією, можливо, зіткнутися з іншими подібними публікаціями і лише тоді, коли вони представлені як доречні в даному випадку, реалізувати.

Наші статті, що містяться на instytutlingvistyky.com.ua, завжди узгоджуються з думкою, яку ми прийняли, і це те, чим вони є – думкою. Думки, висловлені спільнотою в коментарях чи іншим чином, не завжди відповідають прийнятій нами думці.

 Успішного розвитку! 

Колектив Інституту Лінгвістики 

Контакти @instytutlingvistyky.com.ua